Szolgáltatásaink

BusinessPhone

MD 110

GSM adapterek

Díjszámláló rendszerek

Panasonic

Virtuális hálózat IP alapokon

Költség elemzés

Költség csökkentés

ERICSSON Call Center megoldások

Vezeték nélküli alközponti rendszer

CTI alkalmazások

Digitális hangrögzítés

Magunkról

Referenciák

Elérhetőség

T-com partnerség

Szolgáltatásaink | BusinessPhone | MD 110 | GSM adapterek | Díjszámláló rendszerek | Panasonic | Virtuális hálózat IP alapokon | Költség elemzés | Költség csökkentés | ERICSSON Call Center megoldások | Vezeték nélküli alközponti rendszer | CTI alkalmazások | Digitális hangrögzítés | Magunkról | Referenciák | Elérhetőség | T-com partnerség  

BusinessPhone

 

Egyszerűsített kommunikációra építkezve a dinamikus vállalkozásokért

nex_bph_kep11_2006.04.06-09.45.07.jpgEgy kis és közepes vállalkozásnak gyakran a nagy vállalatok igényeinek megfelelő kommunikációra van szükségük. Méginkább érvényes ez, a dinamikusan fejlődő vállalkozásra, ahol létfontosságú, hogy az alkalmazottak mindig elérhetőek legyenek, helytől és időtől függetlenül. Ezért Önnek olyan kommunikációs megoldásra van szüksége ami méretét és funkcionalitását tekintve flexibilis, valamint könnyen adaptálható különböző szerelési és kezelési igényekhez. A rendszer egy első rendű szempontra, az egyszerűségre épül. Röviden, Önnek az Ericsson BusinessPhone-ra van szüksége.

 

 

 

Helyezze egy nagy szervezet kommunikációs erőforrását egy kis irodába....és nézze fejlődését

nex_bph_kep2_2006.04.06-09.47.32.jpgAz Ericsson BusinessPhone egy moduláris rendszer, ami azt jelenti, hogy azt vásárol, amire éppen szüksége van, pontosan akkor, amikor az szükséges. A rendszer magában foglalja a későbbi bővíthetőség lehetőségét, kapacitás és funkcionalitás terén. 8 melléktől több száz mellékig, az egészen kis irodától a világméretűig képes minden igény kielégítésére. Multiprocesszoros lehetősége 7-800 mellékállomás kiszolgálását is biztosítja. Együtt növekedik Vállalatával. Az Ericsson BusinessPhone a megoldások széles skáláját kínálja a kis és közepes vállalatok igényeihez igazodva. Ez a skála az irodákban illetve "terepen" dolgozó kollégák mobilitásától (Mobility) az IP telefónián (IP Telephony), és üzenet (Messaging) szolgáltatásokon keresztül egészen az információs központokig (Contact Center) terjed. Ön elképzeli, és az Ericsson BusinessPhone megvalósítja, vagyis rendelkezésére áll a lehetőség, hogy a különböző megoldások kombinálásával kialakíthassa vállalatának minden igényét lefedő rendszerét.

 

 

 

 

Emelje vállalkozását a mobilitás egy új szintjére

nex_bph_kep3_2006.04.06-09.50.10.jpg

 

Bizonyára még sohasem voltunk rászorulva annyira a mobilitás erejére mint manapság. A Mobilitás biztosítja számunkra, hogy akkor, és úgy vagyunk elérhetőek, ahogyan mi akarjuk, és amennyire az üzleti érdekeink megkívánják.

 

 Terjessze ki mobilitását

Most ténylegesen ki tudja terjeszteni mobilitását az Ön által előnyben részesített kommunikációs eszközökön keresztül. Az Ericsson BusinessPhone biztosítja Önnek mozgás közben a munkavégzés új és innovatív módját, függetlenül attól, hogy az irodában, két épület között, vagy éppen úton van. Az Ericsson BusinessPhone rendelkezik azokkal a technológiákkal, alkalmazásokkal és eszközökkel amelyek biztosítják azokat a mobil megoldásokat, amelyek elősegítik az Ön mozgó csapatának a munkáját.

Úton és mégis tökéletes kapcsolatban

A "terepen" és irodában dolgozóknak kifejlesztett Business Cordless telefonok széles palettája, és az üzenet szolgáltatások számos típusa együttesen alkotja a Cordless DECT megoldást. A BusinessPhone rendszerhez 210 cordless mellék illesztésére van lehetőség, melyek a beépített szolgáltatásokon keresztül lehetővé teszik a hívások kezelését attól függetlenül, hogy éppen hol tartózkodik az irodán belül. A BusinessPhone DECT palettája széles körben tartalmazza a különböző igénybevételeknek megfelelően kialakított készülékeket, egészen az alapszintű telefonoktól a teljes funkciójú irodai, SMS kezelésére is alkalmas, valamint az erős környezeti behatásoknak is ellen álló készülékekig.

A Mobile extension lehetővé teszi üzletemberek és karbantartó mérnökök számára mobiltelefonjuk olyan jellegű használatát, mintha a készülék egy teljes jogú mellékállomása lenne a vállalati rendszernek. Ez például azt jelentheti, hogy ők képesek hívásokat kezdeményezni és fogadni a belső rövidített hívószámok használatával. Ellenőrizhetik hangüzeneteiket, a készüléküket átirányíthatják egy másik mellékre, vagy esetleg a hívások kezelését operátor segítheti.

A BackStage a BusinessPhone CTI és IP Telephony alkalmazása, mely hatékonyan segíti a felhasználók számára kommunikációjuk menedzselését függetlenül attól, hogy az irodában vagy irodán kívül tartózkodnak. A Microsoft? OutlookTM-kal való integráltság és a számos személyes beállítás támogatásán keresztül garantálható a teljes elérhetőség. Ezek csúcsán áll a BusinessPhone Unified Messaging megoldása, mely hozzáférést biztosít az üzenetek legflexibilisebb módon való eléréséhez.

A BusinessPhone rendszer az IP Telephony támogatásával a mobilitás egy másik dimenzióját nyitja meg vállalata számára. Az IP terminálok tetszőlegesen helyezhetőek el a LAN/WAN hálózaton belül.

Ez a "Vezetékes IP mobilitás" csak az egyik szempont az összes előnyök közül, amit kínálunk: az áruraktárak és az egészségügyi intézmények esetében a vezeték nélküli IP terminálok segítségével új üzleti alkalmazások nyílnak az egyidejű hang és adat kommunikáció egyazon eszközön keresztül való használata által.

 

A munka szabadsága amikor és ahogy szükséges

nex_bph_kep4_2006.04.06-09.59.32.jpg

 

Az Ericsson BusinessPhone a legkiválóbb mobil funkciókat kínálja azok részére, akik nem egy fix munkahelyen dolgoznak, esetleg rendszeresen úton vannak, vagy pedig a munkájukat saját otthonukból végzik. Ezek a funkciók arra lettek tervezve, hogy a fent említett emberek is mindig elérhetőek legyenek.

 

Otthoni iroda

Az Ericsson BusinessPhone aktívan támogatja az otthon dolgozók számának dinamikus fejlődését azáltal, hogy az erre a célra kifejlesztett alkalmazások segítségével megtakarítható az a többlet út és idő, amíg az alkalmazottak a megfelelő információ megszerzése céljából felkeresik az irodát, pl. üzletemberek részére árlisták vagy a szerviz mérnökök számára szükséges információk.

Az Ericsson BusinessPhone lehetővé teszi az otthon dolgozóknak az alközpont összes szolgáltatásának elérését mobil telefonon, fix otthoni telefonon, vagy egy Ericsson Dialog 4000-es családba tartozó rendszerkészüléken keresztül. Ehhez semmi másra nincs szükség csak egy LAN kapcsolatra az irodával. Továbbá a notebookjukra vagy otthoni számítógépre telepített BackStage segítségével képesek lesznek a BusinessPhone összes Computer Telephony Integration (CTI) szolgáltatásához kapcsolódni, mint például a kollégák felügyelete, hívások kezelése stb. A BackStage lehetővé teszi az IP Telephony és a CTI kombinációjával egy notebook IP telefonként való használatát is.

Teljes felügyelet az üzenetei felett

Amikor úton van, szüksége lehet az üzenetei elérésére, helytől és időtől függetlenül. Most pedig tekintsük át mennyire egyszerű és kényelmes csak egyetlen eszköz használatával, mint például a Microsoft? OutlookTM , az e-mail és hangüzeneteinek elérése. Ez az, amit az integrált Unified Messaging nyújt Önnek. A hangüzenetek megjelennek a telefonkészülékén és a levelező rendszerében egyaránt, ezt követően csak egy kattintás az új üzenetre, és meghallgatható az üzenet a telefonon vagy pedig a számítógép hangszóróján keresztül. Az integrált Unified Messaging lehetővé teszi a hangüzenetek továbbítását, mozgatását, vagy törlését is.

Úton...

Amikor alkalmazottai úton vannak, legyen az autó, repülőgép vagy vonat, egyetlen eszköz biztosan velük van, az pedig a mobil telefonjuk. A Mobile Extension (mobil mellék) lehetővé teszi az Ericsson BusinessPhone rendszeren belül egy mobil készülék teljes jogú mellékállomásaként való használatát is. Így a mobil telefonról hívásátirányítást és konferencia hívást is lehet kezdeményezni, illetve fogadni. Továbbá a recepciós vagy az operátor képes ezen mellékek felügyeletére is. Ezek a szolgáltatások lehetővé teszik dolgozói számára, hogy kihasználják a kényelmét annak, hogy csak egyetlen egy telefonnal, egy hangpostával és egy hívószámmal rendelkeznek. Továbbá az Ericsson Mobile Organizer (EMO) lehetővé teszi a teljes Microsoft? OutlookTM vagy Lotus feljegyzések mobil telefonon való megjelentetését. Ez az amit a BusinessPhone jelent, a mobil üzenethozzáférés által - Bárhol, Bármikor!

A Ericsson BusinessPhone Mobile Extension előnyei:

 - Az egy telefonkészülék, egy postaláda és egy hívószám kényelme

 - Tökéletesített elérhetőség a visszahívás és hívószám kijelzésen keresztül

 - Költség ellenőrzés és a mobil kommunikáció biztonsága

 - A konferencia, és a hívásátirányítás lehetősége

 - A Mobile Extension bármely mobil készülékkel, és hálózattal együttműködő

 

IP-vel az Ön üzleti előnyei kihasználására

A BusinessPhone fejlesztése során céltudatosan a mai üzleti élet igényeire fókuszáltunk, és büszkén mondhatjuk, hogy létrehoztunk egy komplett Internet Protocol (IP) kínálatot.

Flexibilis IP mellékek

IP mellékek lehetővé teszik az otthon dolgozóknak vagy kis irodáknak, hogy bekapcsolódjanak a BusinessPhone rendszerbe. Ezen területen belül ajánljuk az IP telefonok illetve az IP softphone-ok (pl. BackStage) összeköthetőségét. Ez azt jelenti, hogy közvetlenül az íróasztalától előnyt tud kovácsolni a voice over IP rugalmasságából. Nem számít, hogy hol tartózkodik egészen addig, míg a hálózatra van kapcsolódva, így telefonkészüléke mindig Önnel lehet. Ez akár lehet az irodában, otthon, esetleg úton.

Flexibilis IP mellékek

IP mellékek lehetővé teszik az otthon dolgozóknak vagy kis irodáknak, hogy bekapcsolódjanak a BusinessPhone rendszerbe. Ezen területen belül ajánljuk az IP telefonok illetve az IP softphone-ok (pl. BackStage) összeköthetőségét. Ez azt jelenti, hogy közvetlenül az íróasztalától előnyt tud kovácsolni a voice over IP rugalmasságából. Nem számít, hogy hol tartózkodik egészen addig, míg a hálózatra van kapcsolódva, így telefonkészüléke mindig Önnel lehet. Ez akár lehet az irodában, otthon, esetleg úton.

 

Harmóniában végzett munka az Ön támogatására

nex_bph_kep5_2006.04.06-10.14.26.jpgA BackStage, BusinessPhone CTI és IP Telephony softphone alkalmazások az Ön életének egyszerűbbé tételére lettek tervezve. A BackStage megjeleníti a képernyőn az ügyfél nevét, és telefonszámát. Támogatja a közvetlen telefonhívását, azon számok esetében, amelyek valamelyik Microsoft? alkalmazás által is használatban vannak. Ezen felül a konferencia hívás, és a különböző vonalak közötti átkapcsolás olyan egyszerű, mint egy egérkattintás. Amennyiben Microsoft? OutlookTM --ot használ, a BackStage képes felismerni, hogy Ön egy megbeszélésen vesz részt vagy éppen ebédel, és a hívások automatikusan átirányítódnak az Ön hangposta fiókjára, a recepcióra vagy amelyik mellékállomásra óhajtja.

A BackStage segítségével megsokszorozhatja teljesítményét

A mai kor BackStage-e a praktikusságával, és korszerű tervezésével lehetővé teszi Ön és munkatársai számára a Mobil Extension és a Unified Messaging által kínált előnyök még jobb kiaknázását. Az üzenetekkel való szoros integráltság és a tökéletesített hívás felügyeleti funkció, mind-mind arra lettek tervezve, hogy biztosítsák a nagyobb hatékonyság elérését: különös tekintettel például az időmegtakarításra azáltal, hogy hangüzeneteit közvetlenül a BackStage hívásnaplóján keresztül elérheti. Továbbá a BackStage grafikai felülete a PDA-ákhoz lett optimalizálva.

 

Egyszerűsített kommunikáció a győztes helyzetekért

nex_bph_kep6_2006.04.06-10.24.01.jpg

 

Biztosítsa, hogy az ügyfelek közvetlenül Önhöz érkezzenek Amióta rendszerint az ügyfeleknek az operátor az első kapcsolata a vállalattal, azóta a BusinessPhone rendelkezik olyan alkalmazásokkal, amelyek segítik az operátorok munkáját. Az Operator Suit-ot használva operátorainak tökéletes rálátása van az összes hívásra, ezáltal biztosított, a gyors és hatékony ügyfélkezelés.

 

Ericsson BusinessPhone Contact Center:
A létfontosságú kapcsolat, amely legyőzhetetlenné teszi Önt

nex_bph_kep7_2006.04.06-10.25.29.jpgAmikor a kommunikáció létfontosságú az Ön számára, szüksége van a bejövő, és kimenő hívások gyors elkülönítésére. Éppen úgy, amennyire szüksége lehet különböző részletek rögzítésére, vagy a személyzet segítségére munkája során. A kulcs ehhez, hogy integrálja adatbázisát a Call Centerrel, így a megrendelések részletei azonnal megjelenek a képernyőn, amint az ügyfél felhívja önt. Ezáltal nyugodtan számíthat a BusinessPhone Contact Centerre, mert az zökkenőmentesen, és költség hatékonyan továbbítja önnek a megfelelő információkat.

Ismerje meg az Ericsson BusinessPhone Hotel megoldását

Biztos lehet abban, amennyiben egy szállodát, kórházat vagy konferencia központot üzemeltet a Ericsson BusinessPhone mindenben támogatja Önt. A Hotel szolgáltatás az Ön üzleti igényeinek teljes mértékű figyelembe vételével lett kifejlesztve, és ez az amiért biztos lehet abban, hogy a mi megoldásunk egy vonzó telefonszolgáltatást nyújt vendégei részére. Ezáltal értékes jövedelem forrássá válnak az Ön számára.

Az Ericsson BusinessPhone számos és magasszintű előnye

  • A kommunikációs rendszerek 8-tól 300 mellékállomásig bővíthetőek, multiprocesszoros server üzemmódban ennek többszörösére is
  • Három különböző kabin az Ön igényeinek megfelelően - BusinessPhone 50 és BusinessPhone 250, valamint az új közép méretű 19"-os rack szekrénybe illeszthető
  • Moduláris felépítés a növekedések és változások biztosítására
  • A szolgáltatások széleskörű palettája, amelyek az Ön igényeinek megfelelően bármikor hozzáadhatók a rendszerhez
  • Hálózati megoldások vállalata földrajzi terjeszkedésének segítésére
  • Egyszerű újrakonfigurálhatóság
  • Összefüggő megoldások az IP Telephony és IP Trunking támogatására
  • Mobil funkciók a vezeték nélküli felhasználóknak, otthon dolgozóknak és rendszeresen úton lévőknek
  • Hotel megoldás különösen hotelek, konferencia termek és más szolgáltatás orientált vállalkozások számára
  • Call Center funkció 40 ügynök állomásig, az Ön ügyfél-kezelésének és kereskedelmi irodájának tökéletesítéséhez
  • Környezetbarát hang tervezés
  • 99.999% működési idő

Néhány meglepő adat:

világszerte több mint 100,000 BusinessPhone rendszer került eladásra, több mint 7,000,000 felszerelt vonallal 75 országban. Nyilvánvalóan, a világ realizálta, hogy a kommunikáció hatalom, amely előre viszi a fejlődést, és ez a BusinessPhone hatalma.