BusinessPhone Call Center
Businessphone ACD
1 - 40 ügynöki pozíció
1 - 8 ACD csoport |
|
- Fix vagy dinamikus sorban állás
- Tájékoztató szöveg idő/sor
- Túlcsordulások
- Éjszakai kijárat
- FIFO
- A leghosszabban szabad ügynök kiválasztása
|
- Egyéni ügynök prioritás
- Be/ki log-olás PIN kóddal
- Ügynök segítség kérése
- Hívások megjelölése kóddal
- Várakozásból kiléphet a hívó
- Automatikus válasz egyéni ügynöki bejelentkezéssel
- Ügyfélszolgálat Supervisor csendes befigyelése
|
A Call Center Assistant (CCA)
A BP Call Centre Assistant egy kliens / szerver alkalmazás, mely interfészként szolgál a CC ügynökök, a Supervisor és a központi egység között, a munkafolyamatot javítja és növeli a hívás hatékonyságát.
Az ügynökök megválaszolják a hívást, rögzítik a hívásadatokat, adminisztrációs feladatokat látnak el az utó-feldolgozási idő alatt, (ki- és bejelentkezés) és mindezt az ismerős Windows környezetben. Minden telefon funkció a desktop monitor képernyőjén érhető el, így az ügynök a billentyűzet és a telefonkészülék használata nélkül tárcsázhat, vagy hívást fogadhat, mindamellett lehetőség van a digitális Dialog telefonkészülék család használatára is. A PC-ről elérhető a személyes és központi adatbázis is.
A Supervisor a monitorán keresztül desktop üzenetekkel támogathatja és figyelemmel kísérheti az ügynökök munkáját és az ügynökök monitorán megjelenítheti a Call Center (CC) teljesítményét mutató statisztikákat. A Supervisor megváltoztathatja az ügynökök állapotát, (pl. a szünet állapotot megszüntetheti, ha az ügynök kész a következő hívás fogadására) biztosíthatja, hogy az ügynök a munka végeztével kijelentkezzen, így pontosabbá teheti a hívás-statisztikát.
A hívó számára a CTI alapú hívás-automatizálás lehetővé teszi, hogy a hívás meg-válaszolásakor a lényeges adatok a képernyőn megjelenjenek. Ugyanígy megjeleníthető a hívás időtartama, a szám és a hívó neve is. Az elveszett hívások és az ezzel kapcsolatos üzleti veszteség jelentősen csökkenthető, mert az elveszett hívás hívójának nevét és hívószámát a rendszer még a megválaszolás előtt tárolja, így ezek az adatok a visszahíváshoz rendelkezésre állnak. Az ebből a funkcióból adódó extra értékesítési előnnyel a CCA befektetés néhány hét alatt megtérülhet.
A rendszer része az un. integrált kimenő kampány modul. A hívásjellemzők megtekintése és a nagy hatékonyságú hívások kezdeményezése lehetővé teszi, hogy adott idő alatt sokkal több hívást lehessen kezdeményezni. Egy off-line eszköz segítségével a kampányhoz szükséges kérdések, kérdéslisták előre elkészíthetők és egy rugalmas jelentéskészítő csomag szolgál a kampány hatékonyságának vizsgálatához.
Rendszer beállítás, jellemzők és funkciók
A BP CCA a CC egyéb elemeivel együttműködve támogatja a Supervisor-t és az ügynököket. Mivel a rendszer CTI alapú, a rugalmas irodai hotdesk alkalmazásban az ügynökök megtarthatják az egyedi beállításaikat és a hálózat bármely PC-jén bejelentkezhetnek.
A BP és a BP CCA közötti kommunikációt a Windows NT szerver biztosítja. A rendszer a fővonalakkal és mellékekkel kapcsolatos adatokat, az ügynökök és ACD csoportok részletes adatait a CC alkalmazásaiból veszi, így a feléledési idő és az adminisztrációs költség minimálisra csökkenthető.
Az integráció az ügynökök számára magas szintű informáltságot, a Supervisor-nak magas szintű ellenőrzési képességet, a CC-nek hatékony működést jelent. Pl. az igényekhez igazított és az ügynökök monitorán megjelenő ACD statisztikák (falitábla hiányában) rendszerszintű visszacsatolást jelentenek, ezen kívül a supervisor a távolból megváltoztathatja az ügynökök állapotát és üzeneteket küldhet az ügynöki képernyőkre. Az ügynök megteheti, hogy munkája során más Windows alapú alkalmazásokra is (táblázatkezelő) is áttérhet.
Hívás ellenőrzés és adminisztráció
A CCA a BP CC funkcióit az ügynökök asztali monitorára helyezi át. Az ügynök az egér és a képernyőn levő nyomógombok használatával az alábbi műveleteket végezheti el:
- tárcsázás, mely magába foglalja az előre elkészített listából történő nagyszámú hívást, valamint az egyéni és központi adatbázisból indított hívás kezdeményezést.
- híváslista előkészítés, a végrehajtandó hívások listáját elkészíteni a részletekkel együtt a tárcsázáshoz, vagy az újra időzítéshez
- hívás megválaszolás, a hívások automatikus megválaszolása. A hívás alatt megjeleníthető a hívás időtartama, az ACD csoport, a sorbanállás időtartama, a hívó száma és neve (belső, vagy ISDN hívásoknál) az ügyfél azonosításával kapcsolatos információ és a tárcsázott szám
- a hívás tartása, visszavétele és átadása
|
- konferencia hívás felépítése és hívás átirányítás
- segítség kérés a supervisor - tól szöveges üzenettel
- egy előre felállított listából (kód név és szám) többszörös híváskód használata
- be- és kijelentkezés
- ACD statisztikák megtekintése
- személyes gyors-tárcsázási lista létrehozása max. 10 db hívószámmal
Ezen kívül " super-user" jogosultságokkal rendelkező supervisor, vagy ügynök az alábbiakat is megteheti :
- a hívások felvétele
-
ügynök kijelentkeztetése az ACD csoportból, vagy az ACD csoport beállításának megváltoztatása
- belehallgatás hívásba, pl. akkor, ha az ügynök előzőleg segítséget kért
-
kijelölt ügynök beszélgetésébe történő belehallgatás anélkül , hogy az ügynök ezt észlelné (automatikus csendes befigyelés)
- szöveges üzenet küldése egyes ügynök csoportok monitorára
-
egy adott ACD csoportnál várakozó sor hívás részleteinek megtekintése
-
a sorban álló hívások sorrendjének megváltoztatása, így a fontos ügyfél a sor elejére sorolható be
- a sorban álló hívások alternatív célállomásra történő irányítása
-
a rendszer paraméterek, a külső szerverek, ügynök típusok és jogosultságuk, átirányítások, híváskódok stb. beállítása |
Adatbázis integráció
Az üzletmenet folyamatának automatizálásához a CCA az ügynöki monitoron felbukkanó szöveges üzeneteket használ. Azoknál a bejövő és kimenő hívásoknál, ahol a hálózat szolgáltatja a hívószámot, a rendszer a hívószámot összeveti a központi adatbázis adataival és ha egybeesést talál, akkor az alábbiakra van lehetőség:
- az adatbázisból előhívható a felhasználóval kapcsolatos legfontosabb információ
- a kapcsolódó adatbázisokból előhívható az ügyfélre vonatkozó minden adat
- az üzletmenettel kapcsolatos alkalmazások behívhatók
A supervisor és az ügynökök meghatározhatnak olyan eseményeket, melyeknek bekövetkezte esetén egyes hívás paraméterek alapján adott szövegek jelenhetnek meg a monitoron. (pl. ACD csoport) A billentyű leütési sorrendet rögzítő lehetőség automatizálja azokat az alkalmazásokat, melyek nem támogatják a DDE-t (dinamikus adatcsere). A CCA támogatja az Ericsson által hitelesített, automatizálást segítő gyártmányok integrálását.
Kimenő kampány modul
Ez a modul hatékonyabbá teszi a kimenő kampányokat, egy olyan off-line eszközt is tartalmaz (Campaign Builder), mely lehetővé teszi hogy a kampány paramétereit beállítsuk és az ügynök számára szükséges szövegeket megszerkesszük. A Report Manager csomag a kampánnyal kapcsolatos részletes jelentések létrehozására szolgál.
Visszahívás és a sorban állásból eldobott hívások
A CCA az ügynökök részére lehetővé teszi, hogy azon hívók listáját megnézzék (ha a hálózat a hívószámot küldi), melyek a megválaszolás előtt a sorból bontották a hívást, mielőtt azt megválaszolták volna. A lista automatikusan kiveszi a listából azokat a hívókat, akik később ismét telefonáltak és hívásukat megválaszolták. A lista tartalmazza a nevet, az első és utolsó hívás dátumát és időpontját és azt, hogy a hívó hányszor próbálta meg elérni a CC-t. Ha a hívó neve szerepel az ügyfél adatbázisban, akkor további adatok is megjelennek. Az ügynök ezeket az adatokat megnézheti, hívást kezdeményezhet a listából, a hívást időzítheti, részletes információt kaphat a hívóról és a hívószám, a cég és név szerint csoportosíthatja a listán szereplőket. A supervisor a listán szereplőket tetszés szerint kioszthatja azoknak az ügynököknek, akik szabadok.
A sorban álló hívások sorrendjének újrarendezése
Az ügynök a pillanatnyilag sorban álló hívásokat és a hívó féllel kapcsolatos információt megnézheti, megállapíthatja, hogy a hívás mióta várakozik, és a sorrendet megváltoztathatja. Ha egy ügynök egy sorban álló kulcsfontosságú ügyfelet vesz észre, akkor őt a sor elejére teheti, így biztosítva azt, hogy a következő szabaddá váló ügynök elsőként a VIP ügyfél hívását fogja kezelni.
Sorban álló hívások átirányítása
A hívások alternatív célállomásra is áttehetők, pl. a VIP ügyfél a leggyakorlottabb ügynökhöz, vagy az elviselhetetlen, türelmetlen hívók a hangposta rendszerbe.
A CALL CENTER SUPERVISOR (CCS)
A BusinessPhone Call Center Supervisor a BP Call Center (Ügyfélszolgálat) megoldás információs rendszere.
Valós idejű és visszamenőleges adatokat szolgáltat a vezetés és személyzet számára arról, hogy milyen a CC teljesítőképessége. Ez az információ létfontosságú a CC működésének finom-beállításához és a hosszú távú tervezéséhez. Önálló egységként és hálózatban történő alkalmazáshoz is felhasználható, különféle méretű Call Center-eket képes kiszolgálni és többszörös BP CC rendszereket is kezelhet.
A rendszer leírása
A BP CCA a Hívásközpontok hatékony adminisztrációs szoftver rendszere. Önálló és hálózatos alkalmazásként is telepíthető, - a hálózatos változat maximum 5, egy időben bejelentkezett supervisor-t (felügyelőt) képes kiszolgálni. A supervisor-i munkát az ügynöki híváskezelő tevékenységet ellenőrző és segítő funkciók támogatják. A rendszer összegyűjti, értékeli és megjeleníti az adatokat, így a vezetők azonosíthatják a jellemző viselkedési mintákat, az egész rendszer teljesítőképességét és nincs szükség nagyszámú részletes jelentés végigolvasására..
A fentiek eléréséhez meg kell említeni néhány fontos információ-szolgáltató rendszert, melyek közül az alábbiak a legfontosabbak
|
- értékesítéssel kapcsolatos hívások átlaga - a felhasználói elégedettség - a szolgáltatási szint - az eldobott hívások aránya - hívásonkénti költségek - a hibaarány - a jelenlegi hívásterhelés és előrejelzések - a személyzet száma - adatok a menetrendhez - átlagos híváskezelési idő |
A CCS elegendően hatékony rendszer ahhoz, hogy a fentiekhez szükséges adatokat összegyűjtse és a számításokat elvégezze, a történeti jelentéseket előállítsa, valamint hogy az ügynökökkel kapcsolatos valós idejű adatokat képernyőn, vagy fali táblán megjelenítse. A beépített szolgáltatás-tervező rendszer megmutatja a csoport létszáma és a szolgáltatási szint közötti összefüggést (ami a CC egyik legfontosabb jellemzője és hozzájárul a rövid- és hosszú távú tervezéshez).
Rendszer funkciók
Híváskezelés és a személyzet kezelése
A CCS egyidejűleg 8 ACD csoportot tud kezelni. Az ügynökök egy időben egy, vagy akár minden csoportba bejelentkezhetnek. A CCS az egyes helyekre bejelentkezett ügynököket a monitoron grafikus formában megjeleníti. Ha a kurzort az adott csoporton tartjuk, akkor az ügynökök pillanatnyi állapota is megjelenik (foglalt, csengetés, szabad állapot). A sor hossza az elérhető ügynökök számának megfelelően állítható be. Az alábbi statisztikák - mint a megválaszolt hívások, felkínált hívások és a szolgáltatási szint - valós idejű információként megjeleníthetők a fali táblán, vagy az ügynökök monitorán. A megjeleníthető adatok körét, azok meg jelenési helyét és időpontját a supervisor határozza meg. A rendszer automatikusan riaszt, ha a paraméter az előre beállított küszöbértéket elérte, sőt a riasztás hang információval is kiegészíthető.
A tendencia-grafikonok a várakozó hívások sorának hosszúságát, a híváskezelési időt és a rövidtávú előrejelzéseket mutatják. Megjelenik a vizsgált időszak, a tendencia kiszámításához figyelembe vett időszakok és a megjelenítendő időszakok. Az előrejelzés az elkövetkezendő 3 időszakra vonatkozik ezzel egy időben megjelennek a vizsgált paraméterek min. és max. értékei is. A supervisor az ACD csoportoktól függetlenül tetszőleges számú ügynököt tetszőleges csoportba helyezhet át. Ez a lehetőség a supervisor számára lehetővé teszi, hogy egy újonnan létrehozott csoport teljesítményét összehasonlítsa egy már meglevővel.
Az egyes ügynökök adatait, (név, mellék stb.) a valós idejű adatokhoz és a történeti jelentésekhez szükséges ügynöki PIN kódokat a CCS a saját adatbázisában tárolja. Ahogy a hívás a CC rendszeren áthalad, egy táblázat színkódok használatával mutatja az egyes ügynökökre vonatkozóan a foglaltságot, a csengetést, a szabad állapotot stb. Az ACD csoport és ügynök csoport teljesítményére vonatkozó statisztikák alapján megállapítható, hogy hol van szükség a gyakorlottságot javító tréningre és az ügynökök nyereségrészesedése kiszámítható. A dolgozók a PIN kódjukkal azonosíthatók. A helyszínrajz - térképek a CC(ek)-hez tartozó helyiségeket és ügynök csoportokat mutatják. A térképek valós időben, minden mellékre vonatkozóan frissíthetők (mellékszám, ügynöki PIN kód, bejelentkezés, beszéd, sorhosszúság) a pillanatnyi állapotnak megfelelően..
A BusinessPhone Call Center Supervisor a BP Call Center (Ügyfélszolgálat) megoldás információs rendszere. Valós idejű és visszamenőleges adatokat szolgáltat a vezetés és személyzet számára arról, hogy milyen a CC teljesítőképessége. Ez az információ létfontosságú a CC működésének finom-beállításához és a hosszú távú tervezéséhez. Önálló egységként és hálózatban történő alkalmazáshoz is felhasználható, különféle méretű Call Center-eket képes kiszolgálni és többszörös BP CC rendszereket is kezelhet.
A rendszer leírása
A BP CCA a Hívásközpontok hatékony adminisztrációs szoftver rendszere. Önálló és hálózatos alkalmazásként is telepíthető - a hálózatos változat maximum 5, egy időben bejelentkezett supervisor-t (felügyelőt) képes kiszolgálni. A supervisor-i munkát az ügynöki híváskezelő tevékenységet ellenőrző és segítő funkciók támogatják. A rendszer összegyűjti, értékeli és megjeleníti az adatokat, így a vezetők azonosíthatják a jellemző viselkedési mintákat, az egész rendszer teljesítőképességét és nincs szükség nagyszámú részletes jelentés végigolvasására.
A fentiek eléréséhez meg kell említeni néhány fontos információ-szolgáltató rendszert, melyek közül az alábbiak a legfontosabbak:
|
- értékesítéssel kapcsolatos hívások átlaga - a felhasználói elégedettség - a szolgáltatási szint - az eldobott hívások aránya - hívásonkénti költségek - a hibaarány - a jelenlegi hívásterhelés és előrejelzések - a személyzet száma - adatok a menetrendhez - átlagos híváskezelési idő |
A CCS elegendően hatékony rendszer ahhoz, hogy a fentiekhez szükséges adatokat összegyűjtse és a számításokat elvégezze, a történeti jelentéseket előállítsa, valamint hogy az ügynökökkel kapcsolatos valós idejű adatokat képernyőn, vagy fali táblán megjelenítse. A beépített szolgáltatás-tervező rendszer megmutatja a csoport létszáma és a szolgáltatási szint közötti összefüggést (ami a CC egyik legfontosabb jellemzője és hozzájárul a rövid- és hosszú távú tervezéshez).
Jelentések (Riportok)
A CCS az ACD - és ügynök csoportok tevékenységére vonatkozó jelentésekhez szabványos sablonokat alkalmaz. Ezek a sablonok adják az alábbi paraméterek meghatározásának alapját.
|
- ügynökök és ügynökök részletes adatai - ACD csoport - ügynök csoport - adatgyűjtési időszak - a hívás típusa (bejövő forgalom) - a hívás eredménye (megválaszolt, eldobott) - egyéb híváskódok |
Az ügynökök minden hívást egyedi híváskóddal jelölhetnek meg (megrendelés sikeres, elveszett, függőben lévő), így részletekben gazdag jelentések állíthatók elő. Egyéb információk is csatolhatók a jelentéshez, (a hívó típusa, a hívás természete) ami még részletesebb jelentések készítését teszi lehetővé.
Az így nyert adatok a CCS adatbázisból más adatbázisba és táblázatkezelőbe is exportálhatók. Ezen kívül a CCS a legújabb Crystal Reports kiegészítő szoftverrel arra is alkalmas, hogy az ACD csoportok teljesítményét és tevékenységét a grafikus jelentésekbe adaptálja. Bármely jelentés automatikusan egy előre megadott időpontban létrehozható és kinyomtatható.
A kiegészítő DEM (adat-exportáló modul) a supervisor tevékenységét segítő eszköz. A CCS történeti adatait a további feldolgozáshoz és egyéb adatbázisban történő felhasználáshoz egy szabványos adatbázisba lehet vele exportálni.
A DEM fő jellemzői:
|
- egyszerűvé teszi az exportált adatok tartalmát, elhelyezkedését és típusát a grafikus interfész-ben történő felhasználáshoz - lehetővé teszi az elmentett szövegek módosítását - lehetővé teszi az exportált adatok manuális kezelését és az automatikus időzítést |
A szolgáltatás - tervezés
A beépített szolgáltatás - tervező funkció lehetővé teszi a vezetés számára, hogy megállapítsa egy új ügynök beállításának hatását a teljesítményre, vagy azt, hogy hány ügynök szükséges egy adott szolgáltatási szint eléréséhez. Pl. a történeti adatok alapján meghatározható, hogy egy adott üzleti hétre hány ügynökre van szükség az előző évi adatok alapján.
Rendszer adminisztráció
A CCS lehetővé teszi a supervisor részére, hogy
|
- meghatározza a szolgáltatási szintet és a küszöbértékeket - az ügynökök PIN kódjait - a user-ek számára korlátozza az adathozzáférést - konfigurálja a perifériákat (fax, nyomtató stb.) - az adatbázisokat elmentse és előhívja - a CCS-nek sajátos arculatot adjon - jelszavakat hozzon létre stb. |
|