Interneten is intézhetik ügyeiket a Komló-Víz Kft. ügyfelei

 Egyre több az olyan cég – főként a szolgáltatói szektorban – mely fontosnak tartja, hogy ügyfelei Interneten is elérhessék. Közéjük tartozik a Komló-Víz Kft. is, melynek ugyan már régóta van saját honlapja, az azonban a közelmúltban jelentős változáson, bővülésen ment keresztül.
   Ma már nem túlzás azt állítani, hogy aki ezt a honlapot – a www.komloviz.hu oldalt – felkeresi, mindent megtudhat a cégről. A jól szerkesztett, áttekinthető, könnyen kezelhető menürendszer segítségével bárki teljes körű információhoz juthat, mi több, sok mindent otthonról is elintézhet a szolgáltatónál. Arra természetesen nem vállalkozhatunk, hogy teljes részletességgel ismertessük a teljes honlapot, vagy akár csak a változásokat, de azért némi ízelítőt mégis hadd adjunk abból, mire számíthat, aki rákattint a fent megnevezett címre.
   A bevezetőben Karnis Gyula ügyvezető köszönti a látogatót, majd az 1951-es cégalapítástól napjainkig megismerhetjük a vízmű történetét, fejlődését, mai paramétereit és működési területét, de egy képgaléria segítségével láthatjuk a víztermeléshez kapcsolódó különböző objektumokat is.
   A Hírek címszó alatt mindig aktuális információkkal szolgálnak: most éppen a mellékvízmérők cseréjével kapcsolatos tudnivalókról tájékoztatják a fogyasztókat, no meg arról, hogy a cég éppen milyen végzettségű embereket keres felvételre. 
   Valószínű, hogy sokan nem is tudják, a cég tevékenysége milyen sokrétű. A honlap Tevékenység rovatából ez is kiderül: az ivóvíz-szolgáltatás és a szennyvíz-tisztítás mellett ugyanis komoly laboratóriumi kapacitással rendelkeznek, szerteágazó építési tevékenységet folytatnak, gépjárműjavító műhelyükben vállalják a környezetvédelmi igazolás (zöldkártya) kiadását, emellett fürdőszolgáltatást végeznek (Orfűn) és vízmérők javítására is szakosodtak.
   Az Ügyfélszolgálat menüpont alatt találjuk meg az elérhetőségeket, itt tudhatjuk meg, hogyan és miként kell bejelenteni a mérőóra-állást, mi a teendő, ha óracserét kérünk, s innen tölthetők le a különböző formanyomtatványok is. Végezetül a Hasznos tudnivalók menüpontból olyan információkhoz juthatunk, mint a szolgáltatási szerződés, a cég szolgáltatási területe, a díjak, de itt kaphat választ az érdeklődő azokra a kérdésekre is, melyeket leggyakrabban tesznek fel az ügyfélszolgálat munkatársainak. (pl.: mit jelent az, hogy „kemény” a víz, miért folyik időnként fehér víz a csapból, miért kell vízterhelési díjat fizetni és mi az a talajterhelési díj, stb…)
    Annak, aki teheti, mindenképp érdemes ellátogatnia erre a honlapra, hisz egy sor hasznos információhoz juthat – kényelmesen, otthonról, a nap bármely szakában – s ma már sok ügyet is elintézhet Interneten keresztül, sorban állás nélkül.